Για να σας εξασφαλίσουμε άψογη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Το κατάλαβα | Μάθετε περισσότερα

Συχνές ερωτήσεις

1 - Επισκέφτηκα το site orologio.gr και θέλω να ψωνίσω. Τι χρειάζεται;

Για να μπορέσετε να ψωνίσετε δεν χρειάζεται απαραίτητα να είστε μέλος του orologio.gr. Θα πρέπει είτε να κάνετε εγγραφή με τα προσωπικά σας στοιχεία, είτε απλώς να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αν επιλέξετε εγγραφή, μόλις αυτή ολοκληρωθεί, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail με τα στοιχεία εισόδου σας στο orologio.gr, τα οποία εάν επιθυμείτε μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για τις αγορές σας.

2 – Είμαι πελάτης αλλά έχω χάσει τα προσωπικά στοιχεία εισόδου στον λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Θα πρέπει να πάτε στην σελίδα εγγραφής και να πατήσετε το link 'ξέχασα τον κωδικό μου' και να συμπληρώσετε το e-mail το οποίο χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας. Πατώντας αποστολή στο e-mail σας θα λάβετε τα στοιχεία εισόδου.

3 – Μπορώ να ανοίξω δεύτερο λογαριασμό χρησιμοποιώντας το ίδιο e-mail?

Κάθε e-mail είναι μοναδικό και ισχύει για ένα μόνο λογαριασμό. Παρακαλούμε να μην δημιουργείτε νέους λογαριασμούς που αφορούν τον ίδιο χρήστη. Για οποιαδήποτε αλλαγή στοιχείων σας (e-mail/κωδικού/τηλ) επικοινωνήστε με το Ωρολόγιο στο 210-5910370 ή στο e-mail sales@orologio.gr.

4 – Για να αγοράσω Online πρέπει να έχω πιστωτική κάρτα; Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Η χρήση πιστωτικής κάρτας online δεν αποτελεί τον μοναδικό τρόπο εξόφλησης από το orologio.gr. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τους 3 ακόλουθους τρόπους:

α. Με πιστωτική κάρτα online (με εφάπαξ χρέωση ή δόσεις). Για αγορές αξίας από 60€ και άνω μπορούν να γίνουν και άτοκες μηνιαίες δόσεις.
β. Με αντικαταβολή σε υπάλληλο της εταιρείας courier που θα σας φέρει το ρολόι σας.
γ. Με κατάθεση σε τράπεζα (Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank) που το Ωρολόγιο διατηρεί λογαριασμό.

5 – Η τιμή online ισχύει για παραλαβή και εξόφληση παραγγελίας στο κατάστημα;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά, ανεξαρτήτου τρόπου εξόφλησης και παράδοσης/παραλαβής, ισχύει η τιμή online. Απαραίτητη λοιπόν προϋπόθεση για να αγοράσετε στις τιμές online είναι η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική καταχώριση της παραγγελίας σας.

6 – Η περιοχή μου είναι δυσπρόσιτη. Ισχύουν τα δωρεάν μεταφορικά;

Εάν θέλετε η παραγγελία σας να έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει και η περιοχή σας κριθεί από τις εταιρείες courier ως δυσπρόσιτη, θα υπάρξει μια μικρή χρέωση, για την οποία θα ενημερωθείτε πριν γίνει αποστολή της παραγγελίας. Μπορείτε όμως να παραλάβετε το ρολόι σας από τα γραφεία της εταιρείας courier, στην πλησιέστερη σε εσάς διεύθυνση, χωρίς επιπλέον χρέωση.

7 – Χρησιμοποίησα την πιστωτική μου κάρτα αλλά η παραγγελία δεν καταχωρήθηκε. Τι συμβαίνει;

α. Η κάρτα σας δεν διαθέτει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο. Επικοινωνήστε με την τράπεζα σας προκειμένου να μάθετε το πιστωτικό σας υπόλοιπο.
β. Το online σύστημα χρέωσης πιστωτικών καρτών δεν υποστηρίζει δόσεις για την κάρτα σας. Ελέγξτε το αρχείο που αναφέρει τις κάρτες σε δόσεις. (link = κάρτες σε δόσεις)
γ. Κατά την διάρκεια της καταχώρισης των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας έγινε λάθος πληκτρολόγηση. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία ξανά.
δ. Δεν συμπληρώθηκε σωστά το CVC. Το CVC αντιστοιχεί στα 3 τελευταία ψηφία του αριθμού που βρίσκεται στην πίσω όψη της πιστωτικής σας κάρτας.

8 – Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να ενημερωθείτε είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά.

α. Ηλεκτρονικά: Κάντε login στο orologio.gr με τα προσωπικά σας στοιχεία εισόδου. Επιλέξτε το link λογαριασμός και κατόπιν το link παραγγελίες.
β. Τηλεφωνικά: Καλέστε το 210-5910370. Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος του τμήματος Ηλεκτρονικού Εμπορίου θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

9 – Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι την ώρα της εκτέλεσης της είτε τηλεφωνικά (210-5910370) είτε με e-mail (sales@orologio.gr) αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

10 – Τι ισχύει σχετικά με την επιστροφή χρημάτων;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας και να πάρετε επιστροφή χρημάτων αυτό θα πρέπει να γίνει εντός δέκα (10) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας και με την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και σε κλειστές συσκευασίες όπως αυτά απεστάλησαν και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα(απόδειξη πώλησης, δελτίο αποστολής, οδηγίες χρήσεως)Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

α. Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε διάστημα που το καθορίζει η τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
β. Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς στο κατάστημα μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα με την επιστροφή των προϊόντων.
γ. Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται όταν γίνει η εκκαθάριση της συναλλαγής από την εταιρεία courier.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας μας.

11 – Μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα προϊόντα;

Σας δίνουμε τη δυνατότητα εγγραφής στο newsletter(ενημέρωση) είτε για το σύνολο των νέων μοντέλων όλων των μαρκών, είτε μόνο για κάποια συγκεκριμένη μάρκα ή μάρκες.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ
Orologio.gr | © 2024 All rights reserved
Hosted and Developed by ASPX.gr
Γ.Ε.ΜΗ. 85270102000 | Αρ. Μητρώου Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 530/11
Aplha bank logos
Orologio.gr https://www.orologio.gr/images/logo.jpg Contact Details:
Main address: 403 Thivon Street, Aigaleo 12243 Greece
Tel:+30 210 5910370 , E-mail: sales@orologio.gr